Då var ledigheten över...igen...

Fast jag har fått ganska mycket gjort, även om man skulle vilja ha hunnit lite till ändå =)

Bakade lite häromdagen. Kärleksmums och hallongrottor. Skulle blivit lite bullar också men det får bli en annan dag. Kanske i morron? Om man inte kommer på något annat man ska göra.

Och igår var tjejerna här och fika. Och smågrabbarna oxå, mycket trevligt!
Sen var det fiske som gällde, vart inte så mycket fö mig och Maja, så vi fixade med lite korv och kladdkaka istället till de andra när de kom tillbaka. Det regna ju mest hela kvällen och det var svinkallt, men med lite korv och fika i magen blev det lyckat =)

Annars har det väl inte hänt mycket. Maja busar och gör an massa roliga saker hela tiden som man bara skrattar åt. Så söt hon är mn lilla ängel =) Helt underbar... Det finaste vi har...

Nu ska jag drricka lite kaffe och ta tag i disken. Hoppas på att snuttan och älskling vaknar snart, Maja vakna nämligen halv fem i morse så jag tror de behöver sova en liten stund till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0