Kolmården

Trots dåligt väder har jag haft en super trevlig dag med vänner och familj =)

Och jag åker gärna igen, en dag då det inte öser ner regn *hihi*

Maja var trött och hängig så hon tyckte kanske inte att allt var speciellt roligt idag, men lite hann hon se innan hon lacka ur och somna =)

Städade lite när vi kom hem och nu har jag faktiskt suttit och uppdaterat min bilddagbok! Jajemen, ni såg rätt, nya bilder finns =)

Väntar på att man karl ska komma hem...tror det blir sängen, kanske en omgång Gears först, om jag orkar... Glor på Sex and the City, en serie jag fastnar mer och mer för. Gamla avsnitt såklart, men jag har inte sett alla.

Maja bökar runt i sängen, hon var så trött förut att hon somna i soffan bakom mig =) men nu verkar hon sova dåligt, så det kanske blir en sämnlös natt i natt. Får hoppas att hon inte vaknar.

Tusan i morgon är det midsommar. Hinner inte riktigt med i svängarna. Glömt att handla, så det blir väl att slåss med 1 000 000 andra människor i morron på stan.
Blir lunch hos min älskade mamma och pappa, sen blir det Pelle och Anna på kvällen. Ska bli trevligt, kanske en snaps eller två =)


Kommentarer
Postat av: Hella

håller med.. :) nästa gång solsken.. ;) puss!

2009-06-22 @ 21:06:08
URL: http://hellagirl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0