PollenSnok

Snorar, nyser och fräser om vartannat. Kliar grymt i näsan nu, men men, det är som det är, går inte att göra så mycket åt.

Har varit på förskolan idag...ska försöka lära mig säga FÖRSKOLA och inte DAGIS. Man vänjer sig väl =) Maja var jätte trött i morse, inte så konstigt så som hon spralla och lekt med sina kusiner igår. Kom inte i säng förän kl elva. Så i morse tog det nog en kvart innan hon vakna, hon var så trött så hon knappt kunde äta välling utan att somna, så det blev lite yoghurt istället.

En förmiddags kaffe hos mormor och morfar för att sedan åka ner till farmor och farfar för lunch =)

Kalaset för Birgitta blev lyckat igår, men oj så mycket att göra och tusan vad trött jag var när jag kom hem. Satte mig i soffan och somnade  nästan sittandes... Men som sagt det blev jätte bra, mycket nöjd med min insatts.

Gustaf och Maja sover lite nu, tröttisar båda två. Skulle också kanske lägga mig, men jag kom på 1000 saker att göra. Började med att plocka fläder. Ska göra lite saft tänkte jag. Men jag måste köpa citronsyra och mer socker, ska ju ändå ner på stan så det får bli ikväll. Och så måste jag nog baka lite mer bröd, hålkakor den här gången tror jag.
Och kattlådan måste jag rensa...eller byta till och med...
 Och när skrutt har somnat ikväll måste jag rensa landet och vattna, alla stackars växer är hängiga, går ju inte vattna dom nu då bräner jag nog ihjäl dom.

I kväll blir det nog lasagne, det är jag sugen på...

Nej som sagt, byta i kattlådan och slänga i en tvätt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0