Valla och gamla Linköping

Idag blev det en tripp till Linköping. Först gick vi till Valla och kollade på alla djur, och Maja åkte ruschekana med morfar =)
Sen vart det fika i gamla Linköping och självklart en tripp till Chokladboden =))) Lite smått och gott *hihi*

Maja somnade på vägen hem så hon vilar lite nu för att orka med kvällen. Jag tänkte faktiskt ta och rensa ur frysen och hoppas på att jag ska hitta något gott till kvällsmat.

Ska åka och färga håret på lillebrors tjej sen oxå, skulle även behöva ta en tripp till City Gross, men det får väl vänta till i morron. Lite sugen på att köpa mig en kjol till svärmors 70-års kalas, men vi får väl se.

Har hittat en massa smarrigt jag tänkte göra till buffén om hon godkänner det =)

Mot frysen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0