Hemma igen

Efter en mycket trevlig fika hos Hannah & Peter. Så kul att få träffa alla och deras söt barn =) Och alla växer ju så fort, hälften hade börjat gå och de andra var iallafall på G =)
Så Maja var inte ensam om att bara krypa omkring. Det verkar inte vara så intressant för hennes del =)

Igår jobba jag, vart lite att göra, lite emr än vi räknat med men det gick bra. Helt slut när jag kom hem, men hungrig så det blev macka och oboy innan det var dags för sängen. Idag fick jag sovmorron, var jätte skönt, har inte fått sova ut en enda dag den här veckan heller.

Måste verkligen få i ordning på livet. Känns inte som man har någon energi eller ordning på tillvaron. Vet inte vad man kan göra för att få det bättre heller. Hur ska man hinna, hitta tid till det man vill? Hur ska man ha råd till att göra allt man vill?
Vissa dagar har jag bara lust att ge upp, blir så trött på mig själv att man inte kan göra saker direkt, eller hålla ordning på saker.
Idag bestämde jag mig, jag tänker vara ledig hela sommaren och bara spendera tid på familj, vänner och mig själv. Jobbet får lösa det själva, det var det första jag sa när jag började jobba i augusti förra året att jag skulle vara ledig hela den här sommaren. Och ska det ta sån tid att få in personal som det gör, det kan jag inte göra något åt.

Nej som sagt nu ska jag ta tag i något, vet inte var jag ska börja bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0