Kul kommentar

Ja det fick jag idag, av en kollega.
En jobbig gäst som bara klagat och tjurat ett tag, gått och kommit tillbaka hela kvällen...
- Emma, hur orkar du? Varför blir du inte irriterad?
Ja...jag vet inte. Jag är sån... Blir jag irriterad och arg ut mot en gäst måste det vara FEL. Gästen i det här fallet var bara jobbig, men han fick iallafall vad han ville ha till slut och kom inte tillbaka...

Annars har det varit en lugn kväll. Gustaf däremot har haft full rulle här hemma med en helvild unge =) Visst är det härligt att vara pappa ledig älskling =)

Nu längtar jag så det gör ont efter vår. Grönska och sol, bort med blask och snö...
Och efter sommar, efter att få vara med familjen och vänner utan att bry sig om tider och jobb.

I morron har vi i vår lilla "omtankegrupp" möte och ska kolla lite om sommarfesten. Hoppas att det blir som vi vill, skulle vara så jäkla kul och häftigt!!!

Nu ska jag slänga mig i bingen och sova sova sova...

Och tjejer, tack för fikan idag =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja visst är den fin. Jag måste in och kolla på din! =) Får man fråga ungefär hur mycket ni gav för den??? Allt är ju så jäkla dyrt =S Kram

2009-03-04 @ 09:36:49
URL: http://mebabylovedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0