Ny boobisar

Ja det vill jag ha! Prata med en vän om det och det är bara att börja spara nu då... Inget märkvärdigt alls, bara fixa lite så de inte ser ut som två ihoptorkade bulldegar längre. Låg och tänkte på det igår. Hur kroppen har tagit stryk av graviditeten. Jag fick en ful kropp, men världens finaste dotter =)
Men nu är jag snart tillbaka på matchvikt igen, känns jätte bra. Vill gärna börja träna, min kropp behöver det. Är helt orkeslös och allt värker så fort man har jobbat några timmar.

Idag ska vi ta tag i övervåningen och allt vi inte ska ha ska direkt ut i Gustafs bil och så ska vi köra iväg det. Har massor med kläder som jag inte använder som jag ska slänga oxå. Eller slänga och slänga, ska lägga det i Myrornas container.

Maja gick några steg själv idag. Med ett visst påtvingade av mamma och pappa =) sen var inte det kul mer...

Köpte ett våffeljärn i fredags, äntligen, så det blir våfflor i eftermiddag =) tror tyvärr inte att vi har någon grädde som inte är som filmjölk, men jag tror glass går lika bra =)

Idag är jag trött vill jag lova. Försöker vänja mig vid att jobba heltid och det tar sig. Fick inte tjänsten på meeting, men äntligen ska jag börja jobba i repan på ett 75% vik fram till jul, så får vi se vad det blir sen. Ska bli så skoj att få lära sig lite annat. Tack Ingela för att jag får chansen!! =)

Annars då? Snö?!?!?! Trodde det var slut på det nu. Började ju nästan plocka fram bikini och solkrämen, men icke, det är pälsmössa på igen. Heldepp och opepp vill jag lova!!

Har borstat Raffe precis, men det lär behövas en hel del till. FY vad han fäller, det är helt sjukt!! Skulle lätt kunna fylla en svart sopsäck med hår. Kanske ska raka alla djur till sommaren? Skulle vara en syn, Chivas har ju redan punkarfrilla =)

Älskling och sessan sover middag så jag ska väl sätta igång med maten. Vet inte om det blir tacopaj till middag eller ikväll. Tror mer på ikväll, men vad ska man äta nu då? Ska fundera på det en stund... Pasta Carbonara kanske?


Kommentarer
Postat av: Hella

vill med ha nya! men inte förens jag fått alla barn o man e HELT förstörd.. :) så kan man fixa te sej.. ;) ledig idag? skönt.. puss

2009-03-22 @ 15:03:51
URL: http://hellagirl86.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hallå tack för gratulationen.

Du ett råd gör inget med brösten innan du är klar med barnafödandet, det misstaget gjorde jag och måste nu göra om mina..

Kram!

2009-03-22 @ 16:15:01
URL: http://www.sofiatr.blogspot.com/
Postat av: Linda

Jaa, visst är man lite förstörd i kroppen efter barnen, men som du säger, man fick ju nått otroligt fint! =) Jag gjorde ju mina innan Kelly kom, och mina blev bara bättre efter ett barn till kan jag säga. De blev mjukare ;) och ser inte ut som sillisar som står rätt upp! =D De ser mer äkta ut nu än innan jag fick henne.

Fy, håller med dig! Jävla skitväder! Just nu verkligen hatar jag snön!!!

Kram

2009-03-22 @ 18:43:43
URL: http://mebabylovedoll.blogg.se/
Postat av: Netha

Hej! Grattis till vik.et. :) Hoppas du kommer trivas i repan. Brösten yttrar jag mig inte om än, men fråga igen om 1½ år så har jag nog något svar på det.. Men blir det som för många andra så kommer jag nog iaf vilja göra ett lyft när vi är klara med bebisgörat.. :P

2009-03-23 @ 09:47:40
URL: http://netab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0