Ny vecka

Ja helgen går fort fast man inte gör så mycket. Maja sover lite nu så jag passar på att sätta mig här, Gustaf åkte till sin pappa och hjälper honom med något.
Börjar inte förän fyra idag och jag funderar på en promenad när Maja vaknat igen, fast jag hade hoppats på lite sol!

Igår var vi i Harg och hämta ved så nu är det varmt och skönt här hemma igen. Fast jag är frusen iallafall, fötterna är som isbitar.

Helgen har för övrigt varit lugn, var på Egebylund och fikade med farmor och farfar igår och lånade gåvagn åt Maja av kusinvitamin.

Nu ska jag ta en dusch, funderar på att färga håret men jag vet inte om det är någon idé, Maja vaknar snart och då vill hon ha all mamma´s uppmärksamhet =)

En cigg och en dusch så kan jag ta mig an disken...igen...


Kommentarer
Postat av: Suss

Åh lilla harg...du menar väl v.harg? där har ju lilla jag mina rötter..

2009-03-02 @ 13:00:41
URL: http://susannabodnar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0