Sängdags?

Piggnade till just när jag skulle hoppa i säng. Kan ha berott på att jag stoppa i mig 3 apelsiner för jag var så hungrig. Nu har jag ont i magen istället *hmm*

Ja idag har jag inte gjort mycket, gick en sväng med Thomas och barnen, hamna på stan till slut, men hitta inget kul. Och så fyller de små 1 helt år idag (igår, beror på hur man ser det) *grattis grattis* =)

Har varit på skit humör de sista dagarna, och ibland känner jag mig som världens sämsta mamma. Känns som om jag inte ger min dotter den uppmärksamhet hon behöver så i morron ska vi ha en riktig mysdag hon och jag =)
Vissa dagar längtar jag efter en liten till (de flesta) men ibland känns det bara som om "hur ska man hinna"?? Kan man ge båda barnen samma uppmärksamhet, tänk om en blir avundsjuk o.s.v... Men det löser man då, inget jag ska gå och fundera på nu...

Tänk, om några månader är min bästa vän 2 barns mamma. Hur fort har allt inte gått?
Vi var ju nyss 12-13 år, vi var på Öland, hittade en massa söta pojkar.
Tjuvrökte, smög ut på nätterna och var uppe långt in på mornarna, blev fulla och tälta på en gräsmatta utanför ett dagis.
Tog varandras pojkvänner, blev osams, kasta skit och snacka en massa om varann...
Helt plötsligt hade jag henne inte där längre. Min bästa vän, min ängel, det var något bland det värsta jag varit med om...det var tomt. Visst hade jag vänner, men hon var ju MIN vän, den som alltid fanns där, som jag delade allt med...
På något sett hittade vi tillbaka, nu är hon den vän som jag alltid vill ha vid min sida, som många bara drömmer om att ha. Vi kanske inte har den vänskap vi hade förr, men för mig är den stor!
Man får tycka vad man vill, men så är det, och jag säger det alldeles för sällan.

Du min vän, jag älskar dig =)

Kommentarer
Postat av: Hella

Min vän nu fick du mej att böla ju.. :) Min bästa vän.. Är så glad att du finns här! älskar dej med gumman :) puss

2009-03-06 @ 11:12:11
URL: http://hellagirl86.blogg.se/
Postat av: Hella

tur att vi inte e ensamma då.. ;) det e bra hon kankse ska bli sångerska? ;) ha en bra helg gumman.. puss!

2009-03-06 @ 22:54:40
URL: http://hellagirl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0