Seg morgon

Har aningen svårt att komma igång idag. Gustaf skulle vara hos sin pappa idag igen och hjälpa honom så han gick upp med Maja i morse och jag fick sovmorron till nio...
Funderade på om jag skulle slänga i en färg i håret men jag skiter nog i det idag, får bli till helgen istället.
Maja somnade för en stund sen så jag ska ta en dusch och diska innan vi far till Hella och Milan =)

Fint väder blev det idag oxå, hoppas att det håller i sig. Jag vill ha vår nu! Snart är det dags för kalas, först tvillingarna som fyller på torsdag och sen är det ju min lilla snutta som fyller ett helt år. Helt fantastiskt vad fort det här året har gått... Snart dags att skaffa sig en till kanske =)

Har så jäkla mycket att göra här hemma så det är ofattbart...och det lär inte bli mindre när snön har smält bort! Men det är sånt jag tar tag i då...

Nehej om man ska göra lite nytta då...



Leker tittut med pappa bakom gardinen




På väg till farmor och farfar för att titta på lammungarna



Dom var både roliga och söta...och kankse lite läskiga =)



Vi hade besök i trädgården oxå, precis utanför sovrumsfönstret...

Kommentarer
Postat av: Suss

2a bilden: gud va hon är lik mamma sin=)...sötis!!!

2009-03-03 @ 13:38:14
URL: http://susannabodnar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0