Ska egentligen sova...

Men det får bli någon rad eller två här innan jag slänger mig i bingen.
I morron är det fika hos Hella så jag & Maja ska dit vid halv ett. Hoppas hon vaknar senare eller tidigare än vanligt så hon sover middag innan eller iallafall somnar i bilen på vägen dit.
Lyckades ju med att smitta mamma med bajs och kräkssjukan oxå *typiskt* så nu får Maja klara sig utan dom den här veckan, iallafall några dagar. Hoppas hon känner sig bättre på torsdag för då måste vi ha barnvakt, annars får det bli farmor och det brukar inte alltid resultera i många skratt från Maja´s sida...och det är skittråkigt...

Kaos på jobbet idag. Det välde in folk och vi var ont om personal. Maten tog tid och allt var bara en enda röra... Jätte tråkigt när det blir sådär, hoppas de inser att vi behöver folk snarast och inte kan hålla på så här...
Var verkligen jätte pepp på att börja jobba igen...men nu känns det bara som om man kommer, gör sitt jobb och går hem. Det är inte kul, det är varken struktur eller ordning på något... Jag vill ha kul på jobbet, jag vill att mina arbetskamrater ska ha kul och vara glada, annars är det verkligen svårt att jobba...

Och så läste jag att det blir flytt för fam. Hildén - Jonsson! Fasen vad roligt, ska bli spännande. Och vi lovar att hjälpa till!! =)

Nej nassa lite kanske. Hade hoppats på att få mitt bamsestora klädpaket på Tradera hade blivit sålt men ICKE...


Kommentarer
Postat av: Hella

tack tack min vän.. :) ska bli underbart skönt.. :) ses sen.. :)



puss !

2009-03-03 @ 08:56:10
URL: http://hellagirl86.blogg.se/
Postat av: Suss

gillaar inte lillen sin farmor

2009-03-03 @ 09:25:07
URL: http://susannabodnar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0