Vad om detta??

Det här vädret gör mig sååå deprimerad!! Skitväder!

Stackars lilla Maja har blivit jätte förkyld och febrig. Hostar en massa oxå och sover dåligt. Vi vaknade här om natten av att snuttan hade svårt att andas, och de trodde på sjukvårdsupplysningen att hon hade fått krupp.
Kanske? Osäker, vet ju inte alls hur de beter sig då, och nu när hon är sjuk tror jag mer på att det är därför hon har svårt att andas. Jobbigt, vill ju att hon ska vara en pigg liten tjej.

Om en vecka är det födelsedag oxå. Ska försöka åka in till Linköping i helgen och handla lite paket. Måste ju köpa något åt Cornelia och Sebastian oxå, har ju inte gjort det...än... Har inte haft tid, känns inte som om man har en minut över längre...

Nu var det länge sen jag fick träffa mina flickor oxå, saknar er =) Vill ju ha lite skvaller, men det brukar inte komma fram så mycket ändå *haha*

Nu ska jag ta en dusch innan Maja vaknar igen, Gustaf åkte och hämta sin bil, den ska besiktas i morron bitti.


Kommentarer
Postat av: Ida

Om dom har krupp låter de jätteotäckt! En liten kille hade de när vi var inne med M sist och man trodde att han skulle dö. Verkligen hemskt. De låter hest liksom, flåsande. Hoppas att hennes förkylning går över snart och att snön försvinner så att våren kommer och alla sjukdomar är över. Kram

2009-03-24 @ 13:17:12
URL: http://Idaslillaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0