Bissingar

Fyra stycken på en gång så det är lite febrigt just nu, men hon är energisk ändå =)

Idag har mina vänner varit här (inte alla men nästan) och fikat och det var super kul att äntligen få träffa alla =) O lille Milan, han är ju bara få fruktansvärt söt =)) Världens härligaste unge!

Annars har jag bara jobbat i stort sett. Ledig i morron så är det någon som vill ha sällskap så säg till!


Nu ska jag laga lite kvällsmat...



Ja det är ju oxå ett ställe att ligga på =)


Klipper gräset med pappa, och fick ju användning för mina peltor =)


Kommentarer
Postat av: Hella

hihi.. knas katt! :) jobbigt när tänderna kommer... vi sak till dagis på förmiddagen men sen kasnke vi skulle kunna göra någe om vädret tillåter! :) kan höras gumman! puss½!

2009-05-06 @ 21:09:02
URL: http://hellagirl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0