Blodomloppet

Oj oj oj vad trött jag är nu, men nu är det gjort för det här året också =)

Jobbade förmiddag idag 7-13 sen bar det av hemåt för fika med tjejerna. Kom hem samtidigt som de andra kom. Blev en paj och kaffe, mycket mumsigt! Och busfröna lekte, så kul nu när Maja kan vara med =) Lite gnällig idag, tror det är lite febrit efter sprutan hos BVC igår.
Lillsnuttan följde sin kurva, nu ligger hon på nästan exakt 9,5 kg och är 78 cm lång. Trodde dock att hon skulle väga lite mer och vara någon cm längre men men, nu stannar det ju upp lite, är ju van vid en massa ökning!
Färgade Hellas hår oxå, blev fint, men jag missade nog någon slinga, men det får jag fixa till en annan dag =)
Så kul att få träffa mina vänner, mina underbara vänner...

Sen bar det av till Linköping igen för att möta upp arbetskamraterna och ta det årliga blodomloppet. Det såg ut att bli bra väder, men ack så fel jag hade. Såg ut som om vi simmat i ån när vi tagit oss runt. Frusna, men glada, tog vi en fika, sponsrat av MAXI, och den satt fin fint!!

Nu har jag precis satt mig här, ordentligt utmattad så jag blir inte alls långvarig idag känner jag. Mysa lite med varm choklad underfilten i min ensamhet, Gustaf skulle åka och titta till sina grisar med Pelle, min lilla jakttok =)

Ja just det , Maja har fått dagisplats också, det ska bli spännande =) På Östergården blir det, avd. Solen.

Nej som sagt, ett glad varm choklad och kolla lite Maja kläder blir det nu!



Mina underbara älsklingar =)

Kommentarer
Postat av: sofia

Ja jag hoppas det fär det börjar faktiskt blir riktigt jobbigt att behöva gå och hålla handen hela tiden. Haha jag kommer ångra att jag sa så här när han väl springer runt och jag får jaga honom istället :D



Igår släppte han och gick rätt mycket faktiskt. Tänkte åka in till Busfabriken i helgen kan ju hoppas att det släpper då när han leker med andra barn.

Kram

2009-05-29 @ 08:58:46
URL: http://www.sofiatr.blogspot.com/
Postat av: Frida

Helt underbar fikastund med de goaste vännerna som finns! =)

Tack!

Puss!

2009-05-30 @ 02:37:46
URL: http://frida7andersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0