Ja det är fredag kväll...

Och jag har spännt upp ögonlocken med tandpetare =)
Så sjukt trött, men jag ska ta och gå och lägga mig strax. Tog ett extra pass i morron mellan sju och tolv.

Det har varit lugnt på jobbet idag, jag och Carolina har fått slå våra kloka huvuden ihop eftersom vi BÅDA är nya på jobbet och har knappt jobbat 3 veckor.
Men det fixa sig, Johanna kom till undsättning och rättade till våra fel vi gjort under dagen =)

Stackare som jobbar med mig, men jag är inte lika förvirrad och stirrig när jag kan det jag ska =)

Ska bli kul som tusan och vara med tjejerna på bokningen den 6 maj! Då kanske man lär sig lite mer...mer saker att komma ihåg... Skulle behöva en extra hårddisk och en uppgradering i huvudet just nu. Jag DRÖMMER om jobbet, vad jag kan ha missat, vad jag inte får glömma i morron och vad jag har glömt osv osv... Hel sjuk, ändå tycker jag att det är skit skoj!!

Maja somna halv åtta idag, hon var så trött och gnällig lilla gumman. Men så exploderar det tänder i munnen på henne oxå. 3 st halvvägs uppe nu, förstår att hon har lite feber och är lite ledsen, vem fan skulle inte vara det??

Vad har hänt annars då? Nja, inget faktiskt, jag har som sagt jobbat jobbat och jobbat, men det är kul...
Känns som om jag inte har träffat mina tjejer på jätte länge och inte Maja´s alla "pojkvänner" heller =)
Saknar er ska ni veta!

Nej nu ska jag dricka lite vatten och kojsa!


Kommentarer
Postat av: Frida

Saknar dej med... Är du ledig nåt snart?

Puss!

2009-05-02 @ 19:49:20
URL: http://frida7andersson.blogg.se/
Postat av: Hella

puss min vän! vill, måste, ska ses nu i veckan! om jag så ska följa dej til jobbet! ;)

2009-05-03 @ 22:49:12
URL: http://hellagirl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0