Uppe med tuppen!

Klockan 07.00 var det visst inge kul att sova längre, tur för mig att jag var trött och gick och la mig relativt tidigt igår =) Så nu sover snutt igen...och jag passar på att sätta mig här en stund, brukar inte få vara ifred annars utan Maja vill gärna hjälpa till...

Igår var vi och hälsa på Hella, Ocke och Milan. Jätte mysigt hus de hittat så där kommer de nog trivas bra =) Sen blev det pizza från B-holm, skit gott =)
Maja lekte med Martina som hon tyckte var jätte kul!!

Var på hälsoundersökning igår oxå, allt såg bättre ut än jag trodde, så det var ju bra det!

Ska väl  slänga mig i duschen och när Maja vaknat åker vi nog till mormor en sväng.


Kommentarer
Postat av: sofia

Hallå. Jo men visst får man helt plötsligt en jäkla massa lyx-problem när man får barn? Vem hade trott att man skulle stå och svära över att det ska vara så svårt att få tag i gummistövlar liksom? hehe



Jo då allt är bra. Hugo har fått två tänder så han har vart grinig ett tag men nu börjar han bli "normal" igen :D

Hur är det med er?

Kram

2009-05-20 @ 17:07:04
URL: http://www.sofiatr.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0