Envis huvudvärk

Vet inte om det är all stress och tankar som gör det.
Båda jag och Gustaf har haft konstant huvudvärk sen i torsdags.

Vet inte om jag kan säga att jag har vant mig vid tanken, men det börjar smälta in iallafall att saker är som dom är...
Är otroligt ledsen, men samtidigt lättad att vi trotts allt kan ta ett beslut om nu barnet är allvarligt sjukt.
Men så kommer också tanken: om barnet är helt friskt...(från DS och övriga  Vad är det då UL har visat? Vad är det då som är fel?
Känns som om det är så långt till allt. Som sagt är jag nästan halvvägs när allt är klart...

Det är jätte jobbigt att bära barnet som vi kanske sen inte kommer få träffa.


Pratade med Hella när vi var på UL i torsdags också. Vad ska man göra i framtiden?
Skulle så gärna vilja börja plugga till BM eller liknande. Men sen är det om man har råd, om man har orken... Men det är ju en dröm =) Om det får förbli en dröm eller om man gör det till verklighet, det får vi se =)

Ska ta och lägga skrutt en stund nu, ögonen börjar bli tunga ser det ut som. Tror hon har fått ögoninflammation, fast det ser bättre ut idag än igår, då var hon svullen och röd, idag var det bara lite klet så vi får hoppas att det går över utan medicin.

Kommentarer
Postat av: Hella

Vill man vekligen göra det så ska man... :) om orken finns så klart..! :) love <3

2009-10-25 @ 00:02:52
URL: http://hellagirl86.blogg.se/
Postat av: malin

klart du ska läsa till BM, man kan säkert få mer pengar om man har barn m.m.



Malin(din gamla klasskompis sen långt tillbaka)

2009-11-21 @ 18:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0