Höstlov

Idag börjar höstlovet, för de som har det.
Har sjukskrivit mig resten av veckan, tror det behövs, jag vet inte om jag orkar med jobb nu,
har aningen kort stubin och lite svårt är det faktiskt att prata om det, men samtidigt otroligt skönt att dela med sig om vad man tänker och känner...

Var på 50-års kalas förut och pratade lite med Maja´s faster om det. Kände att det var några tårar påväg, men jag lyckades hålla emot.
Åt jättegod smörgåstårta =)

Sen bar det av till Härsnäs för fika med vänner, och bara av att få vara med dom är en lättnad. Då man kan vara sig själv och prata om allt =) 
Och så ni vet, fråga, det stör inte, det är bara skönt att få ur sig lite!!

Har ätit precis och är så proppmätt att jag knappt kan sitta =)

Ska skaka en flaska välling till min lilla skrutt nu, hon är sååå trött efter allt galej idag.
Fick i lite ögondroppar i ögonen på Maja också så får vi hoppas att de hjälper så det slutar gegga och klia...

Som sagt, det är nog god natt för både min och Maja´s del, fast jag hoppar nog vällingen.


Ska göra ett försök till att komma in på FB, det ligger tydligen nere...men det är ju skit med hela FB, så det känns som om det kvittar...



Kommentarer
Postat av: Frida

Självklart att du alltid kan vara dej själv med oss. Och vi finns här! Och jag lovar att jag kommer ställa frågor om jag har några...

Tack för en mysig eftermiddag. Puss!

2009-10-26 @ 23:10:05
URL: http://frida7andersson.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Tack gumman! =)

Förstår att du bojkottar, skulle jag också gjort...

Tyvärr är inte armen speciellt mycket bättre, men det går väl över. =)

Ha det så bra! Kramar

2009-10-27 @ 15:20:20
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0