Inte mycket sova i natt

Mammas lilla älskling vaknade i natt och var så ledsen. Inget hjälpte, hon var bara så ledsen. Försökte få i henne lite välling och efter ett tag somnade hon...
Men bara några minuter efter vakna hon igen och grät och till sist kom det upp jordens kast spya...och en till direkt efter som rann ner på hela mig =/
Stackars lilla skruttan, måste ätit någont konstigt (fast vi har ju ätit det samma i så fall) annars var det att hon gråtit så mycket, och förrkyld så det har svalts väldigt mycket slem.
Men när hon vaknade vid middagen (11.30) så var hon som en ny unge =) Pigg och glad, kanske inte så matglad men min skrutta var tillbaka med en massa bus =)

Vet inte om det är allt som har med bebis att göra att man uppskattar allt lite mer. Att man inte alltid kanske ska ta saker förgivet... Inte för att jag inte uppskatta det innan men kanske en gnutta mer nu..

Maja somna nyss, hon var så trött som hon får ta en powernap och jag får diska ifred =)

Sen ska jag åka till stan och träffa några vänner, och koppla av lite!


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Sv; Nej usch! Jag blir så förvirrad, man hör ju olika saker om den där jävla skiten VARJE dag! =/

Men min är redan tagen, så jag kan inte göra mycket åt det. Men jag ska inte ta nästa spruta iaf...och barnen får inte vaccineras... Även fast de nu helt plötsligt ska sänka vacc. åldern till 6 månader! =S Konstigt... Jaja...Förhoppningsvis är allt bara skitsnack, spekulationer eller nått, så bebis mår bra o så...

Allt är bra annars, är inne i någon spökvecka tror jag...känner mig helt plötsligt inte gravid längre igen...Lagom som jag tog sprutan också, så då blev jag ectra nojig ;) haha! Herregud...

Hur är det med dig? Nervös inför onsdag antar jag... ?

Kramar

2009-10-31 @ 08:27:54
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0