När det som inte får hända händer...

Var ska man börja?
Mitt barn är sjukt... Hur sjukt vet vi inte än, bara att det inte ser speciellt ljust ut...

Var på UL i torsdags, och fick svaret att risken för kromosomfel på bebis är 1:10. Kommer faktiskt inte ihåg nu vad det ska ligga på i min ålder, men över 1000 istället för 10...
Jag hade turen att ha med min bästa vän, hade nog varit värre om DU inte varit med...

Den kvällen var tung... Det var mycket prat om hur vi ska göra, men vi är överens, och det har vi varit redan från första början. Är det så att barnet är så sjukt som det påstås, kommer vi inte behålla det =( men än vet ju inte exakt vad det är.
Ska på FVP den 4 november för att få veta vad det är som är tokigt. Det finns ju andra saker som kan vara att CUB testet visade det det visade. Någon missbildning eller infektion...
Men än har vi inte gett upp hoppet om en frisk bebis, det finns ännu chans till det...även om det inte är så höga procent...

Det är jobbigt, skit jobbigt, men man tar sig igenom det... Det kommer fler chanser, men kommer nog vara mycket mer rädd nästa gång.

Hela graviditeten har känts konstig. Har haft i bakhuvudet att något är fel hela tiden...lustigt, men så är det. Man kanske vet när något är tokigt...man får den känslan...

Nu är det bara att försöka gå vidare, tänka framåt...

Nu är det myskväll och bara ägna sig åt familjen...




Kommentarer
Postat av: Gustaf

Älsking du vet att jag alltid är med dig.

Du och Maja är allt jag har och ni kommer alltid vara mina hjärtan.

Vi kommer klara de.

Älskar dig din man. puss

2009-10-24 @ 00:17:14
Postat av: Madde

Tänker på er!

Ta hand om er..

kram

2009-10-24 @ 00:44:13
URL: http://madeleeneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0