Då var det de här med energi...

Var man nu ska få den ifrån? Har börjat med disken, men Maja var trött och hungrig så det blev lunch och sova istället. Ville också lägga mig, men har så mycket tvätt att ta tag i och så måste jag röja ordentligt här hemma.
Men först ville jag bara sätta mig och ta det lugnt i 5 min. Gustaf är och jagar...ja, mer om det säger jag inte... Men men, det blir väl kanske bättre...

Och kallt är det, kallt som tusan... Går med fleecetröja och raggsockar här hemma, fast det är inte så kallt här inne, bara jag som är känslig... =)

Humöret är på topp idag...eller INTE... Riktig sur dag och superkänslig...

Måste väl ta tag i det här nu... Badrummet nästa...


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Sv: Hehe! Tack! =) Ja, det kanske hon är, folk säger det i alla fall, har så svårt att se det själv bara. =)

Samma sak med maja ju! Den lilla sötnosen är ju en kopia av dig! =)

Kramar

2009-09-13 @ 17:07:42
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0