Ett tag sen nu...

Men jag har inte haft tid, och har jag haft tid har jag inte orkat =)
Men nu så...
Har träffat Hella, Milan och Nellie idag...och ja Oskar oxå såklart =) Det var trevligt, blir ju inte så ofta som jag vill =) men iallafall en dag i veckan. Hella hade bakat kladdkaka och blåbärspaj...var jätte gott, så jag tror nog att jag åt upp Maja´s paj *haha*
Maja ville INTE följa med hem utan ville leka med Milan istället, och det förstår jag att det är bra mycket roligare än hennes tråkiga morsa =)

Mår lite bättre, men fortfarande lite nere... Vet i tusan om det är hormoner som gör det...
Rökningen går det väl så där med... Slutat har jag inte men jag röker inte speciellt mycket...och planerar att sluta helt så småning om. Fattar inte varför denna gång var svårare...men tydligen...

Och jätte tack till sötaste Linda som fixat till min blogg, den blev ju SÅ FIN, eller hur!!! =)))

I morron ska älskling till dagis igen, tror det är roligare för henne, jag kan inte underhålla henne lika bra som dagis på förmiddagarna. Och så får morfar hämta efter mellis då Gustaf har möte till halv sex så hon slipper vara hela kvällen.

Kollar på Roast på Berns, lite roligt program =) Ikväll är det stackars Björn Gustafsson som blir "roastad"

Strax Navy CIS så jag ska borsta gaddarna och krypa ner i soffan =)


Kommentarer
Postat av: Maria Bockerud

Bloggen blev ju jätte fin =) hur söta kort som helst.

hehe.. tycker det är så kul att det ska bli tillökning hos er! Lycka till!

2009-09-09 @ 00:59:19
URL: http://bockerud.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Varsågod! =D

Kramar

2009-09-09 @ 14:50:36
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0