Sur, surare, surast...

Nej inte jag, men min dotter =) Idag har det varitt helt hysteriskt jobbigt. Inget är bra, bara gnäll, tjut och trotts!! Men men, det hör väl till =) Hon är ju söt ändå...och jag älskar henne fast hon är gnällig =)
Fast ibland kan jag erkänna att det inte är roligt, när man själv är på super dåligt humör, illamående (ja, det har kommit krypandes nu med, fast inte lika illa som sist) och ont i kroppen och bara allmänt tjurig...

Idag har det varit slö dag. Har dammsugit och diskat lite, men jag har inte orkat mer, har inte någon energi...
Per kom förbi och det blev kebebtallrik idag =)

Försöker ge Maja lite välling då hon inte har sovit något idag, förutom 5 min på min mage i soffan.

Skulle ha skrivit massor idag som jag funderat på ett tag men det har jag redan glömt =) så det får väl bli en annan dag...

Var på inskrivning igår förresten, så nu längtar jag till UL även om man är nervös... Hoppas att allt är bra med lilla bebis.

Nu ska jag lägga min envisa men trötta dotter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0