Varma mackor

Ja, jag trodde illamåendet skulle ge sig men inte idag... Fast det är inte så farligt, bara väldigt störande då jag helst bara vill ha en stor citron och trycka in i truten, för lika dant som sist är det isbitar och "surt" som är det enda som hjälper.
Men lite har jag iallafall fått i mig, även om man inte är speciellt sugen på något.

Är så trött så jag tror inte jag kommer bli långvarig idag, borsta gaddarna och lägga sig och glo på tv en stund...aningen pensionärsvarning på mig kanske, men så är det =)

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Sv: Jag vill inte gå in på va det handlar om riktigt än, men det kommer komma upp i bloggen nån dag sen framöver...

Kramar

2009-10-13 @ 07:50:28
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0