Detta tjat...

Ja, jag tänker skriva det idag med, jag är SVIN TRÖTT!
Kroppen är som en stor klump bara, och en massa extra kilon att bära på, och sedan upp på det, en dotter som är jätte mammig och gnällig och vill bara bli buren hela tiden.
Och när man har tröttnat på gnäll, tjat och tjut och man kommer iväg utan Maja blir det tomt. Nästan så man saknar henne bara man kommit utanför dörren. Men visst är det skönt att få vara ensam, om det så bara är för en timma, rensa tankarna lite...

Idag lämna jag Maja på dagis en sväng efter lunch, sen åkte jag ner till stan för att byta kläder som Maja fick i födelsedags present som jag ville ha en strl större. Naturligtvis fanns inte det, så jag fick ta ännu en strl större, men det kommer hon nog kunna ha i sommar iallafall. De var så söta så jag ville inte ta något annat.

Köpte lite kaffe och cigaretter till Hella och så bar det iväg dit. Alltid trevligt med en kaffe och snack med min brutta =)

Sen vid halv fyra åkte jag och hämta skrutt igen. Hon var visst lös i magen, men jag har inte märkt något hon har ju knappt ätit de senaste dagarna och mest druckit välling, kanske är det? Det kommer fortfarande massor med tänder också, det verkar aldrig ta slut. Hur många mjölktänder ska ett barn ha? Kollade i hennes mun förut, och det borde inte få plats mer nu...

Nu sitter hon och borstar mitt hår...jätte mysigt, så länge man inte får en däng när hon ska borsta hårt =)

I morgon är det fika här, så jag ska väl försöka dammsuga är lite innan folket kommer. Skulle kanske bära ut möblerna också, ifall vädret i morgon blir som idag =)

Nej, nu ska sessan isäng!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0