Fullt ös!

Ja min lilla tjej är inte dålig hon. Kan inte jag få lite energi från henne? Att vägra sova är ett måste för henne. Upp vid halv nio och somnade...nyss... *suck*
Då har hon ändå varit på dagis idag och inte bara hemma med tråk mamma.

Vart en grill hos fam. Kjellgren/Andersson ikväll med. Mycket trevligt och mums vad gott det är med grillat!!

Nu är jag så j*kla trött så jag ska krypa ner i sängen och somna i boken som alltid... Tror jag hållt på med den i flera månader. Men den är bra =)


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Hihi! Maja då! Måste få låta mamma sova lite :P



Känner igen det där med böcker, tar ju en EVIGHET att läsa ut en :P haha!



Kramar

2010-04-13 @ 08:11:32
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0