Fyllt på lite energi

Lite pasta och sås fick det bli...
Maja ligger och sover i soffan. Hon decka min lilla skrutta =) Har varit ute sen 10 i morse, och så mycket frisk luft gjorde henne trött! Oss andra med för den delen, men vad tusan, man måste ju passa på när solen äntligen tittar fram. Har hunnit med en hel del busk-och trädklippning. Klippt rosbuskarna i ena rabatten och nu ska jag ge mig på den andra. Men det är tungt och knöligt med magen som är i vägen HELA tiden. Maja har kört snö, löv och pinnar i sin skottkärra.
Det första hon sa när vi kom ut var:
-Mamma, åka o köpa mer snö...
Så min dotter är en liten vårvägrare, men det var nog skönt sen ändå att få vara ute utan att vara fullt påbylsad, och kunna springa omkring i trädgården...

Funderar på om Maja ska få sova en stund till eller om jag ska dra med henne ut igen...fast hon verkar vakna av sig själv nu så =)


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Duktig du är! :)

Haha! "åka köpa mer snö", NEJ TACK! ;) Hihi, va gulligt! :P



Glad påsk gumman!

Kramar

2010-04-03 @ 16:24:30
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0