Gröt i hjärnan...

Jag orkar inte ens tänka så trött är jag. Känns som om jag har gröt i hjärnan...

Åkte till mamma vid tio tiden och tog en lång promenad. Maja var jätte dukig och satt i sin vagn nästan hela tiden, det brukar hon inte gilla. Hade hoppats på att hon skulle somna, men icke...
Sen bjöd mamma på lunch *gott*
Sen blev det kaffe i solen i trädgården för att sen styra vidare till jobbet på möte.

Hämtade en trött Maja vid halv sex tiden hos morfar. Hon somnade i bilen och vägrade vakna när jag bar in henne. Hon fick sova 20 min, men ville inte vakna sen heller, så vi fick skaka liv i henne =)
Åt lite sen ville hon bara ha välling och pyjamas så det fick hon...men hon är fortfarande vaken nu. Fast hon ligger och småblundar i soffan, tröttare än tröttast...

Blir D.H sen sängen för min del. Är helt slut...orken för allt är verkligen borta...

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Haha, det blir kanske den vanliga vägen om det går smidigt ;) Vi får se! :P



Kramar

2010-04-14 @ 09:07:47
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Hella

hihi.. Oj då!! skyller på Mli!! :)

2010-05-12 @ 10:34:35
URL: http://hellagirl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0