Härlig dag!!

Ja, jag trodde inte att det skulle bli så fint väder idag, för när vi gick upp var det grått och trist, men det sprack upp och dagen blev ju kanon!
Putsade av utsidan på fönstren eftersom "inne" delen var klart. Sen åkte vi till mormor och morfar en stund och fick lite mat i magen. Sen blev det kaffe i vårsolen, härligt härligt =)

När vi kom hem igen gav jag mig på bilen och dammsög och torkade den invändigt och alla lister. Så i morgon blir det nog en "lat" tvätt i maskin så är den vårstädad också, och fin till lillebror kommer. Måste köpa en nytt sparkskydd till Maja, det var trasigt och super skitigt efter vintern, och det är ett måste då hon skulle gegga ner hela ryggstödet annars, och man ska ju kunna sitta där om stolen inte är där också.

Nej, nu måste jag få lite mat i magen, mår illa... Maja sover sen en timma tillbaka. Hon orkade inte mer =) Blev välling istället för kvällsmat, lite får man fuska ibland, hon hade inte ätit något ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0