Helt slut!

Ja idag har vi hållt på i trädgården hela dan igen. Helt slut är jag idag och idag känns det i magen med vill jag lova! Det drar och lillebror är helvild och far omkring så man mår illa... Han känner kanske av all frisk luft mamma får nu =)
Mycket har hunnits med idag med. Har klippt ner fler buskar och Gustaf har klippt träd (det vågar inte jag) Plockat fram tulpanknoppar som gömt sig under gräset i lilla rabatten bakom huset.
Sen har Gustaf varit uppe på taket och rensat en hel del rännor som var helt fulla med skit.
Vill åka och köpa lite blommor, och så vill jag börja så lite smått och så frön så det hinner komma upp lite innan man planterar ut det sen. Ska ta en gammal hylla och fixa i ordning och ha ute på "altan" som man kan ha lite saker på =)

Och så blir man så irriterad på vissa saker... Nej inte irriterad...förbannad...

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Sv; Haha! Alltså, vi är lite knäppa... Men vi ångrade oss, så vi ska inte flytta längre. :P Ändå har vi hunnit renovera två rum... Men jaja...som tur va så hade vi inte hunnit skriva på kontraktet. ;)

Kände lite för jobbigt att flytta ifrån trädgården och huset nu till sommaren, lägenheten låg ju liksom på andra våningen. Det är ju sån lyx att bara kunna öppna ytterdörren här hemma och gå rakt ut! :) Ja, du vet. :)



Du ska inte va arg Emma, inte bra för sinnet. ;) Eller jo va det förresten, det har du säkert all rätt att vara. :)



Kramar

2010-04-05 @ 09:31:52
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0