Motion

Nej, inte jag, men lillebror... Det är gympass så här dags, sen blir han lugn när man går och lägger sig =) det börjar verkligen dra ihop sig nu. Gustaf har tjatat lite om att packa BB väska, men det har jag glömt bort. Vet knappt var skötväskan är...men den får vi väl leta fram.

Fick kaffe sällskap idag i form av Linda och Kelly =) Mycket trevligt, det är några år sen sist. Hoppas inte Maja skrämde Kelly med sitt härjande och gapande =/
Jätte kul att ses!

Har letat lite vagn med, men det är så svårt. Se jag vill ha en svindyra, och nu måste vi försöka hålla lite i pengarna när vi ska fixa bilen och få klart på barnrummen. Kanske inte är någon bråska, men jag vill ändå att det ska vara klart när lillebror kommer.

Hämtade gungställning idag med =) Ingen skönhet men funkar utmärkt. Kanske kan måla den själv i någon läcker färg =)

Nej tröttis nu, det blir sängen. Fick Maja i säng innan åtta idag =) så det blir nog tidig morgon i morgon =) Men det är bara bra, för det blir nog IKEA en sväng!


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Tack för kaffet! :D Och nej, maja skrämdes inte ;P Då ska du se min huligan på hemmaplan ;)



Kramar

2010-04-07 @ 20:40:10
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0