Ny hylla =)

Ja det vore inte dumt, men idag fick jag nöja mig med en IKEA hylla till Maja´s rum. Det blev jätte bra, och jag lyckades skruva ihop den utan att svära =)

Var inne på jobbet och hälsade på också. Saknar jätte mycket, hade kanske varit bättre att jobba någon/några veckor till...men jag får vara hemma och vila. Det finns massor att göra här hemma med, fast man har ingen lust...

Maja sover brevid mig här i soffan. Ska bära upp henne till hennes säng. Skönt att få henne i säng skapligt, annars har hon vägrat och inte somnat förän vid elva, ibland senare, på kvällarna.

Fick nys om nybakade kakor...kanske smiter dit och lämnar gubben framför hockeyn =)

Kommentarer
Postat av: emma

Jag vet, men vincent är nästan sjukligt mammig ingen annan duger de är bara jag hela tiden.

Jag tycker de blir jobbigt i längden.

Ja han är inte lätt att komma på något att köpa till :)

Men ni kom på fredag eller ? :)

Kram

2010-04-07 @ 20:12:35
URL: http://familjenbockerudnorrbin.blogg.se/
Postat av: Hella

De var så goda men jag har sparat lite i frysen som vi kan mumsa på nästa gång ni kommer ;) Puss!!



2010-04-08 @ 11:26:03
URL: http://www hellagirl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0