Oj då...

Länge sen man uppdaterade här, men jag har varken haft lust eller ork. Sitter och kollar på Wallander, Gustaf har nog somnat med Maja där uppe =)

Har så ont i ryggen. Sov illa i natt och så har jag suttit konstigt idag när jag målat Majas säng och hennes "lek" möbler. Så sugen på att fixa =) Tänkte köpa någon fin vaxduk till borden ifall hon får för sig att måla på det, men det får väl inte barn...eller? =)

Lillebrors rum är klart med! Ska köpas lister i morgon, sen är det bara att flytta in alla saker. Skönt, då är det "värsta" över.

Köpte faktiskt en syskonvagn i fredags med. En Carena, jätte fin och kommer nog bli toppen. Ska bara köpa en mjuklift också, men det gör jag av Thomas och Carro.

Läste ju ut min bok igår med, så nu måste jag leta reda på en ny. Tror jag fick någon i julklapp, men var har jag lagt undan den då?

Nej ska glo lite mer på TV sen blir det sängen för min del...helt slut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0