Tror att en viss dam...

kommer somna på soffan idag med =) Ligger med vällingflaskan i munnen och gör allt för att inte somna. Hon är söt min dotter, men fy vilket humör hon börjar få. Allt är MIN och härjar som en annan schimpans när det är något...så jag antar att 2 års trottsen är här...med råge...

Har varit på fika hos familjen P idag, och det var full rulle som alltid när alla barn är med =) Bestämde att det skulle bli lite grill i morgon om vädret tillåter såklart.

På TV är det hockey...så ja, jag sitter här...men det ser ut som om det är sista matchen för LHC nu, och inte gråter jag för det =) äntligen kanske man kan se något annat än denna hockey...

Var hos BM idag med och allt ser bra ut. Bara att lilleman inte vill fixera sig, men det gjorde inte Maja heller och ut kom hon ju ändå =)

Nej ska kolla fejjan lite med, och bära upp skrotungen, hon somnar när som helst =)

Kommentarer
Postat av: Hella

Haha.. Du e för rolig gummsan :)

De gapar och lever rövare allihopa lika mycke, Men det är u underbart med trotts ;)

Puss

2010-04-09 @ 09:55:22
URL: http://www hellagirl86.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Tack! :)

Då är det bäst du beställer tid snart ;) Han kan ju komma när som nästan! :D



Kramar

2010-04-10 @ 10:30:52
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej..

Närmar sig med stormsteg för er nu..

Härligt..=) Hoppas allt går bra med förlossning och allt..!

Har ni kommit på några namn till lillebror eller..??

kram!!

2010-04-10 @ 22:18:00
URL: http://madeleeneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0