Bloggtorka...

Ja, jag är verkligen ASDÅLIG på att blogga...även om man är ledig och har tid över. Sitter för det mesta och läser alla andras bloggar... Men nu kom jag på det och kände mig lite tvungen att skriva lite =)

Vad har hänt då? Jo, sommaren går mot sitt slut, det regnar ta mig fan hela tiden...blir ju heldepp =( men vi har ju hittat på lite ändå.
Det var Kolmården, och det var inte bara skitvarmt och en massa folk, det var getingar till förbannelse! Men det var kul...synd bara att ungarna gilla Bamses Värld mer än allt annat...eller ja, elbilarna var en favvis med. Milan var skitduktig, Maja titta på allt annat än vägen och plöjde i varenda staket *haha* men kul hade hon, mitt lilla monster =P
Ja, hon är verkligen ett litet monster nu. Fast ett underbart litet monster. Det är trots på HÖG nivå, och ju mer man säger åt henne, ju mer förbannad blir hon. Slutar nästan alltid med att någon av oss tjuter =/

Var också i Hellas och Ockes stuga. Det var super trevligt! Komma iväg lite och se lite annat. Sen att man är 2 barnfamiljer med tolleransnivå noll, det gör det hela mycket speciellt =P Men när man väl fått alla barn i säng var man så trött så man knappt orka med mer. Men det vart lite vin och även lite spel! =)

Helgen vart livad med. Stressad arslet av mig till mamma och pappa för att lämna Maja på lördagen. Gustaf skulle spela fotboll med några andra grabbar, och jag fick vända ut och in på mig själv. Men väl hos mamma och pappa lugna jag ner mig, sen åkte jag och Hugo och titta lite på pappa, för att sedan lämna Hugo hos farmor och farfar och vidare till Pelle och Anna för mat och vin =)
Sen koppla jag av hela kvällen/natten. Fest i Södragårn för att fira Erik och Maria som gift sig och byggt hus! Förutom när Charlotta och Håkan kom med lilla Tyra, då kunde jag inte låta bli och klämma lite och sakna mina älsklingar =)
Båda barnen hade skött sig och Maja fråga redan på vägen hem när vi skulle åka till mormor och morfar nästa gång =) Söt hon är...


Nej nu ska jag nog ta och fundera på mitt telefon val...tror det blir en Iphone...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0