Då kart det klart!

Äntligen har vi kommunalt vatten i rören här hemma! Så skönt att slippa koka och greja med Hugo´s vatten till ersättningen. Och vilken tryck! Får hoppas att alla gamla rör håller...annars brukar det vara riktig fis stråle =P

Idag har vi varit och fotat lite till tidningen och lite kort på barnen. Ska bli spännande och se bilderna sen =) De var såååå duktiga mina barn =)

Vart en snabb handling med, var egentligen bara blöjor vi behövde, och lite mjölk och så...men det blir alltid sååå dyrt, jag fattar inte... Hutlöst vad allt går upp i pris, glad att City Gross har billiga BLÖJOR!!

Nu ska jag hälla upp ett glas rosé, och bära upp min envisa dotter som somnat i soffan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0