Dop

En toppen dag var det igår. Var inte så social, jag höll mest i fikat, prata det gör Gustaf så bra så jag överlät det till honom =P
Kul att så många kunde komma och så mycket fint Hugo fick, tack snälla!! Var helt slut på kvällen, och barnen med för den delen =)

Annars har helgen varit ganska lugn. Maja börja ju förskolan förra veckan och oj vad kul hon har och vad hon har längtat! Hon har varit så trött så hon somnat innan åtta varenda dag =) och i morgon är det dags igen...och som alltid väntar jag bara på dagisbacillerna, men hon har inte lyckats få något än *peppar peppar*

Det är mycket hemma nu som behöver göras, och ska nog sätta mig och göra en lista, för jag vill ha allt klart innan höst/vinter!! Sen om det betyder att vi kanske måste lämna bort barnen någon dag eller två, det får gå. Man får ju lite mer gjort om man inte har en liten och bära på =)

Hugo ligger och sover i famnen och Maja målar... Ska försöka pilla i mig lite mat, får se om Maja vill ha, hon åt så mycket tårta förut =)



Sötnöt =)



Min lilla lyckliga pojke =)


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Haha, va gulligt! :D

Du får ta tag i bloggandet igen hörrö ;) Så man hänger med lite! :P



Kram

2010-09-13 @ 09:11:24
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0