Telia ras

Ja det var visst det igår. Varken internet, hemtelefon eller mobiler funkade. Men om de nu grävt av en kabel, hur kommer det sig att mobilerna inte funka? Går inte de via mast?
Maja gnäller om att åka till mormor och morfar så det är väl bäst att vi gör det =)

Får in ViaSat snart med. Ska bli kul, fick ju min inspelningsbara box och Gustaf sin fotboll. Och en maaaasssssa barnkanaler så alla är nog nöjda. Och det bästa att det är BILLIGARE än Boxer och då får vi MYCKET mer kanaler. Inte för jag hinner kolla på allt iallafall...men men...

Nu hänger Maja i mitt ben så det är väl bara att lägga ner. Hugo sover sen halv elva, så jag får väl skaka lite på honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0