Hemma dag idag!

Blev inget dagis för Majsan idag. Hon brukar alltid tjata om när vi ska åka, men idag ville hon inte. Hon ville vara hemma och mysa med mamma och lillebror, så okey...
Har legat och slöat i soffan hur länge som helst. Ätit lite frukost/lunch och nu tänkte jag att vi skulle komma ur pyjamasen och åka över till mamma och pappa. Ska hämta gran och så blir det nog en kaffe med =)

Sen ska jag försöka komma iväg till Jysk och handla det sista. Ska väl försöka handla den sista julmaten också, och så blir det att rulla köttbullar hela kvällen lång =)

Usch vad trött jag är, och har få förbannat ont i mina revben. Prata med HVC på förmiddagen och hon trodde att det kunde vara en spricka av allt hostande, men det fanns inget de kunde göra så det är Panodil och Ipren som gäller för min del. Hoppas på att det ska gå över snart, det är irriterande när man inte kan röra på sig hur man vill.

Nej ta på barnen och åka till mamma o pappa då!

Kommentarer
Postat av: Lina

Svar: Med pappa har jag ingen kontakt alls, ställde ett ultimatum till honom förra hösten att han fick välja oss eller spriten. Och han har fortfarande inte visat något som helst intresse av att sluta dricka, så då kan det vara, barnen först liksom.



Med oss är det ganska skapligt, har precis överlevt en helg med febriga barn, Bellan åkte ju på öroninflammation och Elicia har varit/är förkyld. Men hellre nu än till jul.

Hur är det med er då?

Kram

2010-12-22 @ 14:56:31
URL: http://chamallow.se
Postat av: Lina

Svar: Med pappa har jag ingen kontakt alls, ställde ett ultimatum till honom förra hösten att han fick välja oss eller spriten. Och han har fortfarande inte visat något som helst intresse av att sluta dricka, så då kan det vara, barnen först liksom.



Med oss är det ganska skapligt, har precis överlevt en helg med febriga barn, Bellan åkte ju på öroninflammation och Elicia har varit/är förkyld. Men hellre nu än till jul.

Hur är det med er då?

Kram

2010-12-22 @ 14:56:40
URL: http://chamallow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0