Julen är förbi

Ja det gick fort, nu väntar nyår och ett nytt färsskt år att ta tag i alla saker man inte tagit tag i.

För min del är det viktnedgång. Träning och slut med allt snask som det blivit alldeles för mycket av nu de här dagarna. Ser fortfarande gravid ut, så nu får det vara nog.

Rökningen får jag ta tag i när motivationen finns för den är långt bort just nu...kanske när man själv känner sig fräschare så är det kanske lättare.

Jag tar tillbaka allt jag någonsin skrivit om trots när det gäller Maja...för nu är den riktiga här... Fy fasen säger jag bara! Biter ihop så hårt jag kan men ibland blir det för mycket.
Det värsta är att hon är sååå elak mot sin bror. Hon slår, knuffar omkull honom och tar allt han har i händerna. Och det spelar ingen roll hur man gör så blir hon arg och tjuter och skriker...
Det går ju över, men det blir jobbigt när man ska behöva bråka varje dag =(((

Ja negativa bitter mamman har jag blivit. Så jag hoppas 2011 blir ett positivare år för min del.

Ska ta tag i en massa saker nu på lovet så det är kanske bäst att sätta igång...

Kommentarer
Postat av: Hella

Håll ut vännen, :) Ja det är verkligen svårt att få motivation till att sluta röka när man har trottsiga barn hemma. Mne jag tror på dej :) Och 2011 kommer bli ett kanon år vi fyller ju gammla :) <3 Puss!

2010-12-27 @ 10:43:35
URL: http://hellagirl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0