Snart nyår

Nytt år = nya möjligheter!
Jag ska börja träna och gå ner ett antal kilo. Tror jag skulle må mycket bättre av det. Nu är jag jätte pepp då jag själv ser hur man ser ut =( och vet att jag blir mycket piggare och gladare av det.

Var ska man träna? Vad ska man träna?
Förslag?

Gillade Lundbybadet, där var jag sist. Men vi får väl kika lite...

Ringde 1177 förut. Har haft så ont i en vad några dagar och det vägrar ge med sig. Öm och varmt, så hon jag prata med trodde att det kunde vara en propp, men jag skulle höra av mig om det blev värre, annars skulle jag ringa HVC i morgon...men de har väl inte öppet i morgon?! Får väl ringa SVU igen annars...
Just nu är det iallafall bättre, så jag tror bara att jag sträckt benet eller nåt? Men det som är jobbigt är att jag typ får kramp...fast lite lindrigare...

Äh, ska inte gnälla...

Dagen har bestått av att slöa. Maja kom inte hem förän vid tre halv fyra och då hade hon ätit och gjort stan med mormor och morfar först. Hon sov där i natt, sötnöt =)

Ska väl glo lite på tv en stund... Tänka över vad man ska göra nästa år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0