Alla Hjärtans Dag <3

Ja då har denna dagen passerat. Lite mer ovanlig än andra =)

Det var dags för dop för fasters lille Vincent och vi var stressade och sena, som vanligt...
Men vi var där i tid och han småprata lite innan vi satte oss.

Misstankar har jag haft ;-P och de besannades idag =)

Först kom Vincent med sina gudföräldrar, sen Oskar...själv...och då susade det lite i församlingen =)

Och sant som det var drog bröllopsmarchen igång och en fin brud kom in och överaskade de flesta skulle jag tro! =)
Så det vart BRÖLLOP och DOP, och det var mycket trevligt =) Så fina och stiliga så =)







Efter det vart det god mat och prat, vart kvar till sju halv åtta, då Maja var nästan medlevtslös så trött var hon. Somnade som en stock på vägen hem, men lyckades få på hemme pyjamas och en flaska välling och nu sover hon nog till i morgon bitti. Dagis dags, även om hon fortfarande har lite hosta. Känner mig inte heller speciellt kry, men jag får känna på det så får vi se hur veckan blir.


Tack för en fin dag och lycka till med allt nu Emma och Oskar!


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Åh va roligt! Grattis till dem! :D



2010-02-14 @ 22:55:55
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0