Busfabriken

Första gången jag var där idag och det var jätte kul =) Maja och Milan lekter ju så bra tillsammans. Klumpe (dvs jag) flängde omkring med och kände mig som en elefant, men det gick bra.
Sen finns det ju föräldrar som kanske ska hålla lite mer koll på sina barn när de bara springer omkring och slåss *morr* både Milan och Maja åkte på smäll, men så finns ju krut Hella som kom till undsättning =)
Men lyckat dag, tack tjejer, det måste göras om =)
Gustaf vart sugen också när jag berätta så det kanske får bli en familje utflykt framöver.

Var och handla på förmiddagen och Maja har verkligen kommit in i trots nu. Slängde sig på golvet och skrek, slogs och rev mig i ansiktet när hon inte fick som hon ville. Bara gap och skrik så jag höll verkligen på att få ett sammanbrott och ville bara tjuta... Som sagt, gravidhormoner, men ibland räcker inte tålamodet till... Tur säger jag bara att mormor var med, annars hade jag nog lagt henne i fiskdisken och gått därifrån... Nej vars =)

Har precis vräkt i oss TACOPAJ =) Gott som tusan, och nu orkar jag knappt ta mig ur soffan. Men ska väl försöka gå upp och lägga skruttan. Igår somna vi halv åtta både jag och Maja, orkade inte gå upp mer och vi sov (med ett vaknande vid halv sex, men somna efter en flaska välling) till kl nio =)
Sötnöt kryper alltid intill och kör in näsan vid min hals när hon vaknar till och sover hos oss, mysunge =)

Nej som sagt är det läggdags för Majsan! Kommer säkert somna jag med =) Ska ju upp halv sex i morgon så det gör väl inget.



Kommentarer
Postat av: Hella

Ja det var skit kul... :) måste göras fler gånger..!



OHH ja DUMMA UNGE!!!



puss på re´ hoppas ni kommer på lördag :)

2010-02-08 @ 22:22:41
URL: http://hellagirl86.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Grattis på födelsedagen! :D



Kramar

2010-02-11 @ 22:08:14
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0