När ska det gå över?

Denna hosta...jag blir tokig... Har så ont i lungorna att det är jobbigt att andas.
Så trött i kroppen nu så det är sanslöst. Hoppas på papper snart från F.K och att jag blir beviljad havandeskapspenning de sista veckorna, tror inte att jag orkar dom... Eller orkar, det gör jag, men kroppen säger ifrån. Tycker att det är kul att jobba, och jag känner mig mycket piggare och mer skärpt nu när jag börjat med järntabletterna med, men dom sagt börjar kroppen säga ifrån.

Har funderat på tal...vad ska man säga? Mycket man vill säga, men det är ju inte allt som är "passande"
Ska börja plita ihop något och hoppas på att det blir bra =) kommer väl gråta redan då...blödig som man är =)
Min vän, det går så fort, snart är dagen här...

Så trött så jag orkar inte skriva mer...

Kommentarer
Postat av: Hella

<3

2010-02-17 @ 13:31:05
URL: http://hellagirl86.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Ja, visst ska det bli skönt att bara få bli sig själv igen! Börjar bli jobbigt det här, och så tycker jag synd om alla stackare som får lyssna på mitt ajjande och ojjande halva dagarna. ;)

Allt bra med dig annars? Förutom förkylning och hosa då...

Kramar

2010-02-19 @ 20:04:43
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Ja gud, jag också! Blir helt deprimerad av skiten! :(

Hahah, tyvärr lyckades inte solen smälta all snö idag ju :P



Ja, kom in o shoppa lite här i stan. Baboon finns ju, livsfarligt att gå in där! Haha! Det är mest där jag handlar nu för tiden. Annars det gamla vanliga som alltid funkar, hm, kappahl, lindex...Ja, motala är ju inte så stort. :P

Förstår känslan av att köpa kläder till andra könet eller va man ska säga. Va ju likadant här när vi fick Kelly. Men roligt! :D

Håller tummarna ang. havandeskapspenningen, men du borde ju få den beviljad tycker jag! :)

Kramar

2010-02-21 @ 20:57:03
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0