Ny dag, nya tag

Känner mig bättre till och från. Torr hosta har övergått till slemhosta, och det känns som om lilleman tittar ut som gubben i lådan varje gång man hostar =/
Lillebror är lite mer hårdhänt än vad Maja var, det gör verkligen ONT när han sparkas och far runt. Maja "buffa" mer och tänkte lite på sin stackars mamma.

Nu tittar vi på Madagaskar 2 och Maja äter älgkorv med pappa. Börjar fundera lite på lunch, men har idétorka... Kanske fläskpannkaka?

Har pratat lite om namn med, som sagt kan ju varken jag eller Gustaf bestämma något innan vi sett det lilla livet, men lite förslag...men det är skitsvårt...
Tycker Filip är lite sött, men jag vet inte... Inget jag fastnar för. Isak har ju varit ett namn jag ville Maja skulle heta, och det kommer tillbaka lite nu med...

Skulle lagt in lite bilder igår men datorn ville inte det...eller det var kanske internet som var segt. Ska försöka igen...


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Nej, eller hur? Visst känns det som man varken har tid eller ork till gymnastiken... Speciellt inte du som jobbar också! Och jag känner att när barnen väl är på dagis, så vill jag kunna styra med mitt i stället för o känna mig tvingad att gympa :P



Ja, jag hoppas verkligen jag får veta då den 11:e, så jag slipper tänka mer på det liksom. Bara att få ett JA skulle va så skönt! :)



Hoppas hostan ger med sig snart, men den kan ju va lite seg att bli av med, spec när man är gravid...

Visst är det svårt med namn! Jag håller med dig. Vi kan heller inte bestämma förrän vi sett den lilla. :)



Kramar

2010-02-23 @ 16:11:03
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0