Så det kan vara...

Skulle göra välling till Maja förut och vattnet som rinner ut ur kranen är inte längre vatten utan någon orange/brum sörja... Det är fantastiskt kul att ha egen brunn och att allt fryser eller inte funkar.
Så det var bara att sladda hem till pappa och hämta några petflaskor med vatten, så nu överlever vi nog till i morron =)

Som jag säkert nämnt i tidigare inlägg (minnet sviktar) tror jag att jag börjar få foglossning. Fast hur vet man det? Ont iallafall, obehagligt stället att ha ont på och det blir bara värre och värre. Det är väl bara att härda ut... Finns inte mycket annat att göra.

Fick tillbaka papper från FK om att jag inte hade med papper om omplacering. Omplacering? Till eller var då? Jag är bara så trött på dessa papper hit och dit och att allt kommer dra ut på tiden så man inte hinner få iordning på allt innan det är dags.

Bestämde oss iallafall idag om att det blir de tapeter vi bestämde oss för, även om det är papperstapet. De är så fina och nu har man ju byggt upp hur rummen ska se ut och då går det inte att vända på =)

Vet inte vad det är med lilla skruttan. Är sååå sur hela tiden, och tjuter så fort det är något eller inte får som hon vill. Och mitt humör är ungefär detsamma så vi går inte så bra ihop. Brukar sluta med att vi blir osams sen tjuter vi lite ihop och kramas och pussas =)
Men hon är världens underbaraste iallafall. Hon har blivit så stor min lilla ängel. Pratar som bara den, och drar ihop meningar och det blir bara mer och mer förståligt. Även om mycket bara vi som föräldrar förstår =) men så är det ju hos alla.
Så är hon så söt när hon vill att jag ska sätta upp hårspänne på henne, och så vill hon gärna själv men det går ju inte =) Här omdagen hade hon kammat sig och fastnat med borsten i håret. Tog ett tag innan jag fick ut den ur hennes "svinto" hår...

Pratade med Sara idag när jag klippte mig (ja just det, det har jag hunnit med också) och fråga om man kunde prova att klippa henne, så jag ska bara "vänja" henne lite med att låtsas klippa så kanske vi kan ge oss på det sen. Skulle verkligen behövas få bort lite slitet nu, går knappt att få ut.

OBS! Jag köpte en plattång idag! Kanske kan få lite fason på håret när jag kommit underfund med alla finesser man kan göra. För er som känner mig så är jag ju inte känd för volym i håret, men med den kanske man kan locka lite så det ser ut som man har lite mer vad man har på huvet.

Nej nu har jag tråkat ut er med en massa vardags problem, så nu hoppas jag mannen kommer med McD till oss här hemma =) Chicken Nuggets *mums*


Kommentarer
Postat av: Hella

Milan gillar inte alls och bli klippt, Men vi leker fram klippningen, Så brukar det funka, sist fick jag klippa hela håret med sax ;) annars brukar det bli maskin :)

2010-02-02 @ 12:43:21
URL: http://hellagirl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0