Sliten...

Känner mig aningen sliten, men försöker orka med. Mycket tröttare än vad jag kommer ihåg att jag var med Maja, men som dagt nu har man ju redan en busunge att ta hand om medans man är tjock och klumpig.
Väntar på att maten ska bli klar så jag kan gå och lägga mig =) trött som sagt... =)

Maja har slutat sova på dagarna när hon inte är på dagis. Helt omöjligt att få henne i säng, även om man underhåller så gott man kan. Gick till och med en sväng idag för hon skulle bli trött men icke...hon ville inte alls.
Men på dagis somnar hon sött efter maten och är fortfarande riktigt trött på kvällarna när man lägger henne. Lite annat på dagis iof, lite mer stimulans med andra barn också...

Måste väl se till att fixa med alla papper så hon får sina 3 timmar sen när lillebror kommer. Blir bara en liten stund innan sommaren, sen är det ju lov som gäller för henne med. Blir sen i höst, och funderar på EM istället för FM, men det kanske går att variera lite som man vill. Vi får se, vi är inte där än.

Hostan är fortfarande kvar, och snoret med. Känns nästan som om det blivit kroniskt. Maja är med hostig fortfarande men inte lika farligt längre.

Bäst att titta till maten, det luktar gott från köket =) Ugnsbakad lax och potatis =)



Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Jo, det låter som foglossning. Jag har också skitont i pullbenet ;) , och så strålar det ut i ryggen, ner vid ljumskarna och låren. Va jag vet så är det bara sjukgymnastik och vattengympa som lindrar...för stunden. Har du blivit erbjuden det?

Ja, jag vet. Jag skulle prova en vecka att äta panodil var 6:e timma. Det kan väl inte va bra?! Så jag sket i det, men sa att jag provat. ;) Okej att ta nån gång ibland, men SÅ ofta vill jag inte knapra piller...

Jag blev iaf sjukskriven idag! Känns skönt! F-kassan tyckte ju att jag skulle ut o söka jobb NU. Hallå?!?!?! :S Som om nån vill anställa en som har 9 v kvar till bf o som knappt kan gå :P

Jag TROR jag får beskedet den 11/3, då ska jag på fl-samtal med en läkare. Jag har kommit på att jag vill ha planerad fl genom igångsättning i stället, och det tyckte de ju va bra. :) Så vi får väl se.

Oj va långt det blev...förlåt!! :P



KRAMAR

2010-02-22 @ 22:15:21
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0