Städa?

Om jag kunde finna lite ork till att göra något...men icke...
Har plockat i och ur diskmaskinen, mer har jag inte känt för (inte det heller för den delen) men jag måste väl ta tag i det.
Gustaf åkte iväg, så han är väl borta hela kvällen. Tänkte att det kanske är dags att börja tapetsera, men det får väl vara till helgen. Är hemma i morgon med, sen skiter jag i det, verkar inte bli bättre av att vara hemma och vila...så på torsdag åker jag till jobbet, vare sig jag är frisk eller inte.

Nej kortis inlägg, Maja är på toppen humör (och ordentlig trotts) så det är bäst att sysselsätta henne med något...

Våfflor ikväll *mumma*

Hade förresten besök av en sötis här om dagen =) Hungrig, och brydde sig inte mycket om att jag tog lite kort...




Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Men va söt! :D

2010-02-23 @ 19:06:14
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0