Läckage?! (aningen äckel varning)


Fan, har vaknat flera gånger i natt av att jag läcker ur brösten, och det är ju inte lite... Trött jag blir, Junior har inte ens kommit och det ska redan börja. Visst har man varit med om lite läckage men inte så här. Jaja, det är bara att buffra upp med lappar så är det bara att ladda i BH:n (vilka är för tok för små så det kanske måste köpas någon ny)

Maja är fortfarande hostig och snorig, fattar inte när det ska gå över... =( lilla gumman, hon vill inte hosta då hon har kräkts några gånger när hon är så slemmig. Och bromhexinet vi köpte smakar skit och hjälper inget.

Nu ska vi bränna ner lite barnlåtar och sjunga lite... Hon har tjatat om att åka bil och lyssna på ackack-ka (små grodorna) då vi har den CDn i bilen, så nu sitter den i XBOXen och Maja är ganska nöjd =)


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Men usch! Redan!? Fan va jobbigt.... Ska jag få ut nått så får jag pressa som en galning ;) Haha!



Kram

2010-01-31 @ 17:30:25
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0