Sjukling

Mmm, mammas lilla älskling är sjuk och har varit hela veckan. Nu har slemhostan dykt upp också och att få i henne bromhexin är inte det lättaste, smakar ju blä... Någon som har något annat bra förslag på slem/hostdämpande för barn?

Ligger som en slagen hjälte i soffan och dricker "ninin" (välling)
Har varit hemma hela dagen och bara tagit det lugnt och sovit en stund.

På tv är det hockey *suck* så jag sitter här och ska snart ta tag i den sista tvätten. Var blivit fyra maskiner idag...har inte haft lust i veckan. Så i morgon ska jag försöka städa lite om skruttan tillåter, annars får jag väl göra det när hon somnar...

Ska försöka ladda upp lite bilder på facebook med, Gustaf har gjort uppdateringar på datorn så jag hoppas att det funkar bättre nu.

Säger tack och hej

Kommentarer
Postat av: Madde

Quilla simplex eller nåt finns de en som heter..

smakar lite lakrits.. den gilla jag när jag var liten

tror den är från 1 år..

2010-01-29 @ 18:10:18
URL: http://madeleeneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0